Algemene vragen

Bestellen & betalen

Levertijd en bezorging

Algemene vragen

Je krijgt van ons alleen bieren die op het moment van verzending nog minimaal één maand houdbaar zijn. Een uitzondering hierop kunnen de bieren in de sale zijn. Bierbink geeft korting op bieren die nog steeds smaakvol zijn, maar wel over de houdbaarheidsdatum zijn.

Alle prijzen zijn inclusief BTW. Daarnaast tonen wij eventueel statiegeld op blik of glas. Het statiegeld en eventuele verzendkosten worden apart vermeld.

Alle bieren worden zorgvuldig verpakt en verzonden in verstevigde dozen met vakverdeling. Wij zorgen voor een passende doos voor jouw bestelling. Mocht er onverhoopt iets mis gaan, neem dan contact met ons op.

Wij adviseren om alle IPA's, Pale Ales en sour ales te bewaren in een koelkast. Donkere bieren kunnen het best bewaard worden op keldertemperatuur. In onze webshop vind je per biertje de ideale serveertemperatuur terug.

Het is verstandig om je bieren na ontvangst minimaal twee uren te laten ‘rusten’ voordat je ze opent. Hierdoor kan de gist weer naar de bodem van je fles of blik zakken en je bier kan in die tijd ook op de juiste temperatuur komen.

Bestellen & betalen

Boven de € 75,- wordt je bestelling geheel gratis bij je thuis bezorgd door heel Nederland. Bedraagt je bestelling minder dan € 75,-, dan betaal je € 6,95 verzendkosten. Op dit moment verzend Bierbink alleen in Nederland.

Na het plaatsen van een bestelling is het niet meer mogelijk deze te wijzigen.

Mocht je een verkeerd adres hebben opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de bestelling al verzonden is, kunnen wij je adres helaas niet meer aanpassen. PostNL zal je pakket uiteindelijk aan ons retourneren. Dan kunnen wij het pakket opnieuw verzenden. Je betaalt hier dan wel (opnieuw) de verzendkosten voor, ook als je een bestelling hebt geplaatst van meer dan € 75,-.

Je kunt bij Bierbink snel en veilig betalen middels iDEAL. Met IDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is een systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Je rekent snel en gemakklijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank.

Zodra je een bestelling plaatst op Bierbink ontvang je direct een e-mail van ons met daarin een ontvangstbevestiging en een factuur.

Sinds 1 juli 2023 is nieuwe wetgeving van kracht. Hierdoor is controle op de leeftijd bij de ontvangst verplicht. De bezorger zal dit bij het afleveren controleren. Ben je niet thuis? Dan zal je pakket naar een PostNL punt gebracht worden.

Heb je een Biercheque en wil je jouw bieren hier mee afrekenen? Hoe werkt dat?

Dit kan in het veld “afrekenen”. Dit is het veld waar je terecht komt nadat je je verzendgegevens hebt ingevuld.

De optie "Biercheque" staat tussen de lijst met betaalmethodes.

Hier krijg je de mogelijkheid om jouw 19-cijferige code van de Biercheque in te voeren tezamen met de internet verificatie code (op het pasje vind je deze onder de kraslaag).

Het bedrag van jouw Biercheque zal worden verrekend in jouw winkelwagentje en het eventueel resterende saldo blijft actief. Heb je minder saldo dan de waarde van jouw bestelling dan kun je dit gemakkelijk via een andere betaalmethode bijbetalen.

Meer informatie vind je op de website van de Biercheque: www.biercheque.nl

Omdat de Biercheque een "Open Loop" cadeaubon is, is deze i.v.m. witwas regels gelimiteerd tot een maximale besteding van €50,-. Ook al is de waarde op de cadeaubon hoger.

Levertijd en bezorging

Bierbink werkt voor de bezorging van de pakketten samen met PostNL.

Bierbink doet zijn best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Alle bestellingen geplaatst op werkdagen worden binnen 24 uur verstuurd. Heb je vragen over je bestelling/levering neem dan gerust even contact met ons op.

Sinds 1 juli 2023 is nieuwe wetgeving van kracht. Hierdoor is controle op de leeftijd bij de ontvangst verplicht. De bezorger zal dit bij het afleveren controleren. Ben je niet thuis? Dan zal je pakket naar een PostNL punt gebracht worden.

Nee, je kunt je bestelling bij Bierbink helaas niet afhalen.

Dat is heel vervelend. Voordat je contact met Bierbink opneemt, bekijk je eerst de Track & Trace code die je van ons (PostNL) per e-mail ontvangen hebt. Is de status na 4 dagen nog niet veranderd? Neem dan even contact met ons op. Wij zullen dan contact voor je leggen met PostNL.

faq.element.noresults